woensdag 25 februari 2015

Sportklassen - dinsdag

Dag liefste dagboek
Vandaag heb ik veel gedaan. Ik heb maxitrampoline, zelfverdediging en circus, jongleren, evenwicht gedaan. Eerst heb ik de maxitrampoline gedaan. We kregen verschileden opdrachten bv. 10 keer springen, springen en hoofd, schouders knie en teen doen…
Zelfverdediging was zeer tof. We hebben geleerd hoe we ons moeten verdedigen mochten we aangevallen worden. Dat was zeer interessant.
Dan deden we circus, dat was ook leuk. We leerden hoe we moesten jongleren, op een ton lopen, met de diabolo gooien en nog andere dingen.
In de namiddag hebben we geleerd over KVK en een quiz gedaan. Ik en mijn groep wonnen een rondleiding in het KVK-stadion in de paasvakantie. Dat zal zeer leuk zijn.
Tot morgen
Olivia Dewispelaere

Vandaag deden we: hockey, maxitrampoline en zelfverdediging.
Hockey vond ik eerder niet zo leuk, maar maxitrampoline vond ik heel tof. Vandaag deden we ook KVK-kwis. Wij waren de voorlaatste maar dat vond ik niet zo erg. Daarna deden we alles rond voetbal, dat vond ik het leukste. Normaal kwamen ook 2 spelers van KVK maar dat is uitgesteld. Zelfverdediging was tof, maar nu zit ik helemaal rood en dat doet pijn.
Bo Huysentruyt










Geen opmerkingen:

Een reactie posten