donderdag 26 februari 2015

Sportklassen - woensdag



Vandaag hebben we hockey gedaan. Het was zeer leuk. Eerst hadden we geoefend voor de match en daarna gematcht. We leden wel een zware nederlaag, 7-2. Maar dat is niet alles wat we vandaag gedaan hebben. We hebben zoals ik gisteren al zei circus gedaan. Je weet wel, jongleren, op een ton lopen, met flowersticks, diabolo’s, met een hoedje op een stokje… Mijn lijntjes zijn bijna vol, vlug nog wat schrijven. Morgen staat inlineskaten op het programma, ik hoop dat ik heel wat bijleer!!


Lucas Desmet


Ik heb vandaag inline en hockey gedaan. Bij inline moesten we eerst toertjes inlinen en zelfs koprol met je rolschaatsen doen (natuurlijk op de mat). We hebben ook tikkertje gespeeld. Bij hockey moesten we oefeningen doen en daarna een wedstrijd. Ik heb gewonnen, maar ook weer niet. Ik zat bij zwart en was aan het winnen, maar daarna moest ik bij wit en verloor.


Daag, Norah Debrulle




Geen opmerkingen:

Een reactie posten