dinsdag 1 maart 2016

Sportklassen dag 1

Deze dag vond ik super leuk. We hebben 3 verschillende sporten gedaan. Maar we hadden pauze dus gingen er sommigen naar buiten. Daar was een klimmuur en looppiste en ook voetbalden we. Enkele kinderen deden dus 6 sporten. Moet ik alle sporten eens opsommen? We deden inlineskaten, baseball en kubb. Om niet te moe te worden hadden we soms les. Het is ook een gezellig klasje. De pauzes waren ook top en de lunch smaakte zeker na 2 sporten. Hopelijk wordt het morgen even leuk, maar er is geen twijfel mogelijk dat het zo zal zijn.
Falke

Hallo, dit was mijn eerste dag en ik vond die nu al leuk. Moet je eens iets weten? We hebben al 3 sporten gedaan: inline skaten, kubb en baseball. Ik vond dat heel leuk. Bij kubb won ik één keer en inline skaten was ook tof. Morgen zijn er ook 3 sporten plus een KVK-kwis, wie die wint krijgt een rondleiding in het stadion van KVK. Ik hoop dat ik hem win. Tot morgen!
Bjarne






Geen opmerkingen:

Een reactie posten