woensdag 2 maart 2016

Sportklassen dag 2

Vandaag hebben we tafeltennis gespeeld. Ik won bij Bryan en Noah, maar dan won Kobe van mij. Hij was supergoed en werd dan ook de keizer. De volgende sport was free running. Leuk, maar niet wat ik gedacht had. Ik dacht dat dit met salto's was, maar niet dus. Tjoekbal was niet zo leuk, ik vond het niet echt een sport. Daarna kwamen de KVK-spelers en mochten we op de foto. Daarna nog wat oefeningen, maar dat was niet zo leuk. Het mocht wat korter van tijd geweest zijn.
Métis

Vandaag deden we zoals gisteren weer 3 leuke activiteiten met 3 leuke lesgevers. Als eerste deden we tafeltennis en dat was supertof, ik werd bijna keizer, maar dan toch net niet. Als tweede sport deden we free running, dat was wel leuk, maar toch niet mijn favoriete sport. Als derde sport deden we tjoekbal, dat vond ik persoonlijk het leukste. Jammer dat we wel verloren tegen de andere ploeg. Het hoogtepunt van de dag was toch dat er 5 spelers van KV Kortrijk op bezoek kwamen.
Ruth








Geen opmerkingen:

Een reactie posten